Produsele achiziţionate la distanţă se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunţa la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. Intreprinderile Individuale, PFA-urile și Persoanele Juridice nu beneficiază de dreptul de retur în 14 zile.
Singura condiție este ca produsul să fie in aceeași stare în care v-a fost livrat, însoțit cu factura fiscală și chitanța, după caz. În maxim 30 de zile de la data returnării vă vom înapoia contravaloarea comenzii în contul dumneavoastră. Cheluielile directe de returnare vor fi suportate de cumpărator. Excepție fac produsele urmatoare:
- produsele al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care Furnizorul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere
- produsele confecționate dupa specificațiile prezentate de Client, sau personalizate în mod clar
- produsele care sunt suspectibilie a se deteriora sau a expira rapid
- produsele sigiliate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănatații sau din motive de igienă și care au fost desigilate de Client
- produsele care au defecte provocate de dumneavoastră. Noi ne asiguram ca produsele de pe beestick.ro ajung la dumneavoastră în cele mai bune condiții.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Marfa returnata va fi asigurată în mod obligatoriu pe durata transportului pe cheltuiala clientului. Vă recomandăm păstrarea ambalajului original pentru protejarea integrității produselor.
Dacă v-a fost trimis un alt produs decât cel comandat, îl puteți returna. Societatea noastră va suporta toate cheltuielile cu transportul și vă vom trimite produsul cerut imediat ce vom primi coletul. În cazul în care produsul respectiv nu mai exista în stoc, vi se va returna integral contravaloarea acestuia sau veți avea posibilitatea să selectați alte produse de pe site-ul nostru în limita sumei achitate către noi.
Dacă ați comandat din greșeală alt model, puteți returna produsul pentru a fi schimbat, cu condiția că atât produsul cât și ambalajul să fie nedesfacute și nedeteriorate, în nici un fel. Taxele de transport vor fi suportate de dumneavoastră în acest caz. Marfa returnată va fi asigurată în mod obligatoriu pe durata transportului pe cheltuiala clientului.
Trimiteți coletul cu produsul și factura din coletul primit la o adresă ce va fi comunicată de catre operatorii noștri.Taxele de transport, in acest caz, vor fi suportate de dumneavoastra. Marfa returnată va fi asigurata în mod obligatoriu pe durata transportului pe cheltuiala clientului.
DE REȚINUT!
Stickerele noastre pot fi lipite pe orice perete cu condiția sa nu fie extrem de poros (dat cu var) și suprafța să fie netedă. Suprafețele cu denivelări pot crea bule de aer sub autocolant astfel se reduce suprafața de contact. De asemenea, nu se recomandă lipirea pe cărămida sau suprafețe cimentate ce nu au fost vopsite.
După zugrăvire, stickerele se lipesc după cel puțin 14 zile. Peretele trebuie să fie bine uscat.
Dacă ați folosit vopsea lavabilă cu un continut mare de teflon sau silicon,stickerele nu se vor lipi pe peretele Dvs. Dacă nu sunteți sigur, puteți cere să vă trimitem mostre să testați dacă se lipește stickerul, sau folosiți o bucată de scotch de hârtie să verificați dacă se lipește de perete.
Nu ne asumăm răspunderea dacă aplicați un sticker pe o suprafață poroasă, cu denivelări sau zugrăvite cu vopsea lavabila cu un conținut mare de teflon, pe baza de silicon sau dată cu var.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).
Vă rugăm să verificați integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primiți de la curier în prezenta acestuia și să cereți întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată in considerare.